برترین فیلم ها

برای اطلاع از ادرس جدید سایت به کانال تلگرام @bartarmoviz بپیوندید
برتر موویز دانلود فیلم ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه 2003 The Lord of the Rings: The Return of the King دوبله فارسی
کانال تلگرام برترموویز اینستاگرام برتر موویز اپلیکیشن برتر موویز (بزودی)
دانلود فیلم ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه 2003 The Lord of the Rings: The Return of the King

دانلود فیلم ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه 2003 The Lord of the Rings: The Return of the King دوبله فارسی

زيرنویس فارسی چسبیده دوبله فارسي 🏆جزو 250 فیلم برتر
ژانر : اکشن | ماجراجویی | درام رده سنی : برای افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود سال انتشار : 2003 آمریکا امتياز IMDB : 9 نويسنده : J.R.R. Tolkien,Fran Walsh,Philippa Boyens کارگردان : Peter Jackson بازیگران : Elijah Wood,Viggo Mortensen,Ian McKellen مدت زمان : 201 دقیقه
خلاصه داستان : در این قسمت از فیلم ارباب حلقه ها ،گندالف و آراگورن، دنیای انسان‌ها را در مقابل ارتش سائورون رهبری می‌کنند تا نگاه او را از فرودو و سام در حالی که با حلقه یگانه به کوه عذاب نزدیک می‌شوند، جلب کنند.
تريلر فيلم

دانلود فیلم ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه ۲۰۰۳

 

“The Lord of the Rings: The Return of the King” در ۱۷ دسامبر ۲۰۰۳، توسط کمپانی “نیو لاین سینما” به نمایش درآمد. این فیلم در وب‌گاه نقد فیلم Rotten Tomatoes از ۲۷۵ نقد منتشر شده ، توانست ۹۳ درصد رضایتمندی را کسب کند. همچنین در وب‌گاه نقد فیلم metacritic از ۳۵۳ نقد منتشر شده توانست امتیاز ۹۴ از ۱۰۰ را به خود اختصاص دهد. این فیلم اکنون از نظر کاربران بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها (IMDB) در لیست ۲۵۰ فیلم برتر با نمره ۸٫۹ ، در رتبه ۷ قرار دارد. این فیلم با فروش ۱٫۱۴۲ میلیارد دلاری خود ششمین فیلم پر فروش تاریخ سینمای جهان تا سال ۲۰۰۳ شود.

ولی بازیگری این فیلم تا حدی ضعیف بود و بعلت عدم داشتن بازیگران مشهور در هیچکدام از رشته های بازیگری نقش اول و مکمل مرد و زن نامزدی نداشت. جکسون دلیل آن را عدم همراهی بازیگران بزرگ و کمپانی های بزرگ هالیوودی عنوان کرده است. این فیلم همچنین یکی از سه فیلمی (بن هور، تایتانیک (دانلود فیلم Titanic)، ارباب حلقه ها:بازگشت پادشاه) است که ۱۱ اسکار برده است. این فیلم همچنین در جایزه گلدن گلوب از ۴ نامزدی ۴ جایزه کسب کرد. در بفتا نیز توانست از مجموع ۱۲ نامزدی ۴ جایزه را بدست آورد. اما در “فستیوال بین المللی کن” مورد بی توجهی قرار گرفت و هیچ نامزدی بدست نیاورد.


برای دانلود بقیه قسمت ها کلیک کنید


 

  • میزان فروش: ۱٫۱۴۷ میلیارد دلار

 


* تمامی نسخه ها بدون سانسور و حذفیات است
* نسخه های 10bit دارای عمق رنگ بیشتر و وضوح بهتری میباشند.

برای دانلود و تماشا با بهترین سرعت لطفا V.P.N خود را خاموش کنید

تمام فیلم و سریال ها بدون سانسور مي باشد

دیدگاه خود را بگذارید
1 نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد2 لطفا از کلمات توهین آمیز استفاده نفرمایید3 درخواست فیلم و سریال را حتما از ناحیه کاربری در خواست دهید